Hocam benim seninle bir sorunum yok hala uzatıyorsun konuyu, ben sadece off-topic konularının forumu fazlaca meşgul etmesinden dolayı şikayetimi dile getirdim. Başkaları ipe ilgili bir probleminiz varsa beni İlgilendirmez, ben zaten diyeceğimi demişim, zırt pırt (ya da senin tabiriyle süreğen bir şekilde) beni konuya etiketleme. Sevmem ben böyle uzatıp gidenleri. Benim için konu kapandı.