@SEOmuhendisi;
@Spin;
@Egemircey;
@MurphyFashion;
@Saitama;
Benim tam olarak anlamadığım şey ben size yada şu forum ahalisine tam olarak ne yaptım?
Bir zararımda yok, ısrarla daha neden beni süreğen böyle deşip deşip duruyorsunuz.
Dayı senin konular biraz karışık ve ağır geliyor. Biraz tefsire ihtiyacı var. Ben bile konudan birkaç cümleyi anlıyorum. Bir de etiketleme yapınca arkadaşlar irrite oluyor demek ki.
Bizim toplumun sanat kültür eğlence akıl sorgulama düzeyi ortalama olarak bakarsak vasat durumda. O yüzden ağır konuları pek kaldıramıyoruz. Pavarotti ile Mozart ile dalga geçen ama iboyu büyük sanatçı zanneden bir kitle içinde yaşıyoruz.
https://www.youtube.com/watch?v=-fMM...%C3%96ztekinTV