@SEOmuhendisi;
@Spin;
@Egemircey;
@MurphyFashion;
@Saitama;
Benim tam olarak anlamadığım şey ben size yada şu forum ahalisine tam olarak ne yaptım?
Bir zararımda yok, ısrarla daha neden beni süreğen böyle deşip deşip duruyorsunuz.
Yıllar oldu aynı muhabbet, Hayır ban yiyorum gene yaranamıyorum.
Param var canım çektiğinde yaptığım işim var aileme de bakıyorum.
Şurada iki satır muhabbet istişare fasıl edelim dediğimiz zaman bir sövgüler dizen taraf var.
Bir de ısrarla beni banlatmak isteyen taraf var.
Sövgüler dizenlere de bir şey dediğim yok, ban yiyorum gene yaranamıyorum.
Tam olarak benimle alakalı dert ne anlamadım ki.
Bende deneyeceğiniz şansınızı piyangoda deneseniz üstüne bir de zengin olmuştunuz vallahi.
Sizleri memnun ya da mutlu etmek için ne yapayım yapayım da bitsin bu konu!
Beni de böyle kabul edin ya.
@Saitama;
@haysebeyse;
İster sevap deyin ister iyilik, madem ki beyanınızda samimisiniz diyelim.
Burada iki kelam ettik mi, istişare ettik mi münazara fasıl ettik mi benim hoşuma gidiyor.
Mutlu da oluyorum, Çok ağır dönemler de geçirdim vakti zamanında.
Benimle didişmek yada beni bir zarara uğratıp tatmin olmak yerine iyicilin bir davranış sergileyin de beni olduğum gibi kabul edin.
Rica ediyorum sizlerden.
hocam o değilde siz isim soyisim olmadan hesabı nasıl açtınız ?