@Spin;
@haysebeyse;
Yazılım geliştiriyorum, iki üniversite bitirdim ve kendi işimi yapıyorum. Bu forum yöneticilerini ilgilendiren bir mesele, ve bu ibrazınızı doğrudan yöneticilere yapmak durumundasınız.
Çünkü Off-Topic konularını ben çıkarmıyorum yukarıya, forum yetkilileri öyle düşünmüşler.
Off-Topic konularını yukarıya koymazlar olur biter, yani burada serzenişte bulunacağınız ya da diyelim sinirleneceğiniz kişiler muhataplarınız forum yetkilileri.
Burada açtığım konuda gayet de bilgilendirici.
Bir forum yetkilisi e-posta yazışmalarında şey demişti.
Sizin gibi bilgili ve değerli bir üyemizi kaybetmek istemeyiz. Bu yüzden forumu gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz.
Burada kendimi övmekten ziyade şunu söylemek istiyorum, teknik bilgim bir hayli fazla lakin işim gereği ve de bazı özel nedenlerden dolayı buralarda da pek aktif olamıyorum.
Şu an bahsettiğimiz husus örneğin, Beşinci kola ve kamu diplomasisine 18.Yüzyıl disipline toplum projesine dayanıyor.
Burada da bunlara değinelim bir zahmet rica ediyorum.
Hocam kusura bakma sizinle forum üzerinden tartışma yapacak değilim, ben sadece forum işleyişi ile alakalı problem olarak gördüğüm hususu ifade ettim. Kendimi övmüyorum diyip 2 üniversite bitirdim, falan ettim filan ettim gibi laflara girmenize hiç gerek yok, karşınızdaki insanın kim olduğunu da bilmiyorsunuz. Tekrar ve son kez yazayım benim itiraz ettiğim tek konu "Webmaster forumu olan R10"da (Tırnak içerisinde özellikle yazdım belki ne demek istediğimi daha iyi anlarsınız diye) Off-Topic veya Maxi Geyik konularının sadece ön planda daha fazla görünmesine engel olacak bir formül bulunabilir. Bunun muhatabı siz değilsiniz biliyorum fakat sizin konu içerisinde bu tartışma açıldığı için oraya yazdım. Kastım sizin konunuzu baltalamak veya yazınızı içeriğine dair bir eleştiri yapmak değil.
Dipnot: Yazınızın içeriğine dair ufak bir eleştiri

Bu yazı üslübu üsttenci ve ben bilirimci bir üslup. Forumda takılan insanların genel eğitim ve ilgi seviyelerini düşünerek söylüyorum buraya çok uyan yazı tipi değil. Daha akademik yayın yapan yerlerde yazabilirsiniz ya da herkesin rahatlıkla anlayabileceği bir dil kullanarak bu yazıyı sadeleştirebilirsiniz.