• 10-06-2009, 00:15:58
    #55
    SLiM_BoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yine ben.
    Dün gece el içi, çene, dirsek ve ayaktan olmak üzere 4 saldırıya uğradım; 3 tanesinin duvara resmini çizdim. Bugün sprey aldım, koruma kalkanı oluşturacağım.
    Ben 1 hafta da 3 tane bitirdim o spreylerden, ama saldırılar devam ediyor Bağışıklık sistemleri artık o spreye karşı kendini koruyor galiba, onu sürdükçe daha da çok saldırıyorlar Farklı markalar kullanmak lazım
  • 10-06-2009, 00:20:36
    #56
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gorgon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 1 hafta da 3 tane bitirdim o spreylerden, ama saldırılar devam ediyor Bağışıklık sistemleri artık o spreye karşı kendini koruyor galiba, onu sürdükçe daha da çok saldırıyorlar Farklı markalar kullanmak lazım
    Hadi ya.

    Bir de bant aldım, vücuda yapıştırıyorsun. 3 gün etkisi varmış, 3 gün vücutta duracak yani. Sinek gelmiyormuş, vitamin bandı diye geçiyor. Bugün sprey, yarın bant deneyeceğim. Biz de saldırgan sinek çok ne de olsa.
  • 10-06-2009, 02:35:16
    #57
    Üyeliği durduruldu
    SLiM_BoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yine ben.
    Dün gece el içi, çene, dirsek ve ayaktan olmak üzere 4 saldırıya uğradım; 3 tanesinin duvara resmini çizdim. Bugün sprey aldım, koruma kalkanı oluşturacağım.
    hah şöyle yola gel p:
  • 10-06-2009, 10:19:46
    #58
    Dün gece soğuktu, gerçi ben de camı kapattım. Gelen giden olmadı.
  • 10-06-2009, 16:18:39
    #59
    SLiM_BoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün gece soğuktu, gerçi ben de camı kapattım. Gelen giden olmadı.
    Açık bırakıp deneseydin ya şu bantları falan
  • 10-06-2009, 16:50:07
    #60
    Gorgon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açık bırakıp deneseydin ya şu bantları falan
    Şişmeye hiç niyetim yok. Bugün sıcak olacak gibi, denerim.
  • 10-06-2009, 20:08:10
    #61
    Kanka gerçekten haklısın.Kımıl zararlısı bu varlıklar..
    Bide öyle bir yerden sokuyorlar ki var ya deme gitsin..
    Don-atlet yatan bir yapım+slim gibi kışında pencere açan biriyim.
    Gece geliyor bu kımıl zararlıları ve insanın kaşıyamacağı yerden sokuyorlar..Ardından her gece bir "raid" bitiriyorum..Bu seferde kokudan bayılır derece oluyorum..

    Bide öyle bişey ki tatile filan gittiğimizde özellikle deniz kenarlarında ailecek yatıyoruz..la dingil sinekler tek gelip beni sokuyorlar..gece gece içimden yedi sülalerini geçiriyorum ama nafile..birini öldürünce diğerleri cenazelerinede gitmiyorlar ki
  • 11-06-2009, 03:35:31
    #62
    Üyeliği durduruldu
    3 tane öldürdüm..

    Bugün camı falan açtım.. Üstümde çıplak yatıcam.

    Sonuç ne olacak merak ediyorum
  • 17-06-2009, 14:33:31
    #63
    Sinek savar Obama



    ABD Başkanı Obama bir televizyona verdiği röportaj sırasında kendisini rahatsız eden sineği affetmedi.

    VİDEO

    ABD Başkanı Obama bir televizyona verdiği röportaj sırasında kendisini rahatsız eden sineği affetmedi. Röportaj boyunca etrafında uçan sineğe önce aldırmayan Obama, sineğin vızıldımasından rahatsız oldu ve gazeteciden özür dileyip sineği tek bir vuruşla öldürdü.

    Obama tek vuruşla öldürdüğü sineği yerde ezdikten sonra ayağının ucuyla iterek kameramana gösterdi. Kameraman yerde cansız yatan sineği ekranda gösterdi.