Kanka gerçekten haklısın.Kımıl zararlısı bu varlıklar..
Bide öyle bir yerden sokuyorlar ki var ya deme gitsin..
Don-atlet yatan bir yapım+slim gibi kışında pencere açan biriyim.
Gece geliyor bu kımıl zararlıları ve insanın kaşıyamacağı yerden sokuyorlar..Ardından her gece bir "raid" bitiriyorum..Bu seferde kokudan bayılır derece oluyorum..
Bide öyle bişey ki tatile filan gittiğimizde özellikle deniz kenarlarında ailecek yatıyoruz..la dingil sinekler tek gelip beni sokuyorlar..gece gece içimden yedi sülalerini geçiriyorum ama nafile..birini öldürünce diğerleri cenazelerinede gitmiyorlar ki