Düşmanımızı Tanıyalım: SİVRİSİNEK - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Düşmanımızı Tanıyalım: SİVRİSİNEK
77
●
5.412
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Düşmanımızı Tanıyalım: SİVRİSİNEK
1
2
3
4
5
6
7
8
9
08-06-2009, 20:45:19
#28
drHyde
Üyeliği durduruldu
SLiM_BoY adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Az önce bir tanesi el parmağımı ısırdı. Alerjim olduğundan sivrisineğin ısırdığı yer şişiyor; parmağım şişti.
Bunun bir çözümü var mıdır ?
Vicks işe yarıyor diye duymuştum ama hiç deneme fırsatım olmadı. Denemekten zarar gelmez
08-06-2009, 20:54:03
#29
SLiM_BoY
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Citronella yağı, citronellalı mum falan yazmışlar bir forumda. Bulursam alırım.
Şu an 2 tane uçup duruyor, öldüremedim bi.
08-06-2009, 21:21:33
#30
CND
Enemy down
Gitti bi' tane daha
08-06-2009, 23:08:51
#31
SLiM_BoY
2 tanesine şipşak foto çektim.
Sıradakileri bekliyorum.
08-06-2009, 23:11:54
#32
ThreeG
Üyeliği durduruldu
SLiM_BoY adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2 tanesine şipşak foto çektim.
Sıradakileri bekliyorum.
bende temin avladım bir tane
08-06-2009, 23:16:12
#33
Emmesen
Bizim bölgedeki operasyon başarısız!!
Gece yarısı yaptıkları saldırıda çene bölgemi sokmuş bulunmaktalar. Kaybettik ve geri çekildik
08-06-2009, 23:18:28
#34
ThreeG
Üyeliği durduruldu
Miliotta adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bizim bölgedeki operasyon başarısız!!
Gece yarısı yaptıkları saldırıda çene bölgemi sokmuş bulunmaktalar. Kaybettik ve geri çekildik
Destek ekip yollıyım mı ?
08-06-2009, 23:18:55
#35
SLiM_BoY
Gece zor geçecek.
Sarımsak kesip koyunca gelmiyorlarmış diye duymuştum ?
08-06-2009, 23:19:46
#36
ThreeG
Üyeliği durduruldu
SLiM_BoY adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gece zor geçecek.
Sarımsak kesip koyunca gelmiyorlarmış diye duymuştum ?
klima veya vantilatörü aç , camı aç.. Üstüne ince birşey ört..
taktik
1
2
3
4
5
6
7
8
9
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler