• 08-06-2009, 20:45:19
    #28
    Üyeliği durduruldu
    SLiM_BoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az önce bir tanesi el parmağımı ısırdı. Alerjim olduğundan sivrisineğin ısırdığı yer şişiyor; parmağım şişti. Bunun bir çözümü var mıdır ?
    Vicks işe yarıyor diye duymuştum ama hiç deneme fırsatım olmadı. Denemekten zarar gelmez
  • 08-06-2009, 20:54:03
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Citronella yağı, citronellalı mum falan yazmışlar bir forumda. Bulursam alırım. Şu an 2 tane uçup duruyor, öldüremedim bi.
  • 08-06-2009, 21:21:33
    #30
    Enemy down Gitti bi' tane daha
  • 08-06-2009, 23:08:51
    #31
    2 tanesine şipşak foto çektim. Sıradakileri bekliyorum.
  • 08-06-2009, 23:11:54
    #32
    Üyeliği durduruldu
    SLiM_BoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 tanesine şipşak foto çektim. Sıradakileri bekliyorum.
    bende temin avladım bir tane
  • 08-06-2009, 23:16:12
    #33
    Bizim bölgedeki operasyon başarısız!!

    Gece yarısı yaptıkları saldırıda çene bölgemi sokmuş bulunmaktalar. Kaybettik ve geri çekildik
  • 08-06-2009, 23:18:28
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Miliotta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim bölgedeki operasyon başarısız!!
    Gece yarısı yaptıkları saldırıda çene bölgemi sokmuş bulunmaktalar. Kaybettik ve geri çekildik
    Destek ekip yollıyım mı ?
  • 08-06-2009, 23:18:55
    #35
    Gece zor geçecek.

    Sarımsak kesip koyunca gelmiyorlarmış diye duymuştum ?
  • 08-06-2009, 23:19:46
    #36
    Üyeliği durduruldu
    SLiM_BoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gece zor geçecek.
    Sarımsak kesip koyunca gelmiyorlarmış diye duymuştum ?
    klima veya vantilatörü aç , camı aç.. Üstüne ince birşey ört..

    taktik