SLiM_BoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Az önce bir tanesi el parmağımı ısırdı. Alerjim olduğundan sivrisineğin ısırdığı yer şişiyor; parmağım şişti. Bunun bir çözümü var mıdır ?
Vicks işe yarıyor diye duymuştum ama hiç deneme fırsatım olmadı. Denemekten zarar gelmez