• 08-06-2009, 23:42:04
    #46
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ThreeG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sinek kovucu sıvılar işe yaramıyor mu ki ?
    Ele kola sürülenler mi ? Hava zaten sıcak, bir de onu sürmeyelim.
  • 08-06-2009, 23:42:49
    #47
    Üyeliği durduruldu
    SLiM_BoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ele kola sürülenler mi ? Hava zaten sıcak, bir de onu sürmeyelim.
    2 yıl önce kullanmıştım.. İşe yarıyordu
  • 08-06-2009, 23:46:45
    #48
    ThreeG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yıl önce kullanmıştım.. İşe yarıyordu
    İşe yaradığı muhakkak, ama koku yapmıyor mu sıcakta ? Neyse, bugünlük benden bu kadar. Eve el atacağım şimdi de.. Herkese kolay gelsin, sinek savaşları XIII.
  • 08-06-2009, 23:49:27
    #49
    Üyeliği durduruldu
    SLiM_BoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşe yaradığı muhakkak, ama koku yapmıyor mu sıcakta ? Neyse, bugünlük benden bu kadar. Eve el atacağım şimdi de.. Herkese kolay gelsin, sinek savaşları XIII.
    Koku yapmıyor..

    Hadi kolay gelsin.. Destek lazım olursa ararsın
  • 09-06-2009, 00:39:16
    #50
    Bunlara susturucu taksak, bide kaşıntı yapmasalar iyi hayvanlar ya
  • 09-06-2009, 01:29:15
    #51
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Off gibi sinek kovucu şeyleri kullanmayın derim, sağlığa çok zararları var 2004 yazın da Kıbrıs da yaz okulu yaptığımda Magosayı bilen bilir şehrin dışında yağmurdan sonra oluşan 2 adet bataklık oluyor yazın çok sinek yapıyor, bu sinek kovusu şeylei kullandım evet etkisi var ama günde 2 defa duş almama rahmen sürdüğüm bölgelerde yara yaptı kullanmadım o günden sonra, gittim eve sanayi tipi olmasada büyükçe bir vantilator aldım cam kapı kapalı oturduk geceleri
  • 09-06-2009, 01:32:00
    #52
    Üyeliği durduruldu
    Venom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Off gibi sinek kovucu şeyleri kullanmayın derim, sağlığa çok zararları var 2004 yazın da Kıbrıs da yaz okulu yaptığımda Magosayı bilen bilir şehrin dışında yağmurdan sonra oluşan 2 adet bataklık oluyor yazın çok sinek yapıyor, bu sinek kovusu şeylei kullandım evet etkisi var ama günde 2 defa duş almama rahmen sürdüğüm bölgelerde yara yaptı kullanmadım o günden sonra, gittim eve sanayi tipi olmasada büyükçe bir vantilator aldım cam kapı kapalı oturduk geceleri
    Bende herhangi bir yan etki yapmadı..

    Bünyeden bünyeye değişir..
  • 09-06-2009, 02:04:52
    #53
    Eskiden beni çok severlerdi,sigara içmeye başladıktan sonra pek yemiyorlar ayrıca sinek yağı fln var galiba üstüne sürüyon sokmyo
  • 09-06-2009, 23:39:55
    #54
    Yine ben.

    Dün gece el içi, çene, dirsek ve ayaktan olmak üzere 4 saldırıya uğradım; 3 tanesinin duvara resmini çizdim. Bugün sprey aldım, koruma kalkanı oluşturacağım.