SLiM_BoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşe yaradığı muhakkak, ama koku yapmıyor mu sıcakta ? Neyse, bugünlük benden bu kadar. Eve el atacağım şimdi de.. Herkese kolay gelsin, sinek savaşları XIII.
Koku yapmıyor..

Hadi kolay gelsin.. Destek lazım olursa ararsın