ThreeG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 yıl önce kullanmıştım.. İşe yarıyordu
İşe yaradığı muhakkak, ama koku yapmıyor mu sıcakta ? Neyse, bugünlük benden bu kadar. Eve el atacağım şimdi de.. Herkese kolay gelsin, sinek savaşları XIII.