Konu
Düşmanımızı Tanıyalım: SİVRİSİNEK
08-06-2009, 23:46:45
#48
SLiM_BoY
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ThreeG adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2 yıl önce kullanmıştım.. İşe yarıyordu
İşe yaradığı muhakkak, ama koku yapmıyor mu sıcakta ?
Neyse, bugünlük benden bu kadar. Eve el atacağım şimdi de.. Herkese kolay gelsin, sinek savaşları XIII.