• 01-06-2009, 20:01:50
    #19
    Beni de sesi deli ediyor vızzz vızzz nereye kadar abi ayrıca neremi sokarsa soksun ama yeterki sessiz yapsın bu işi.
  • 01-06-2009, 20:16:09
    #20
    gece nasıl bir uykuya dalıyorsam sivrisinek değil gelip kulağımın dibinde top patlatsalar onu bile duymam
  • 01-06-2009, 20:20:56
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Savaşında Başarılar...Kolay gelsin..
  • 01-06-2009, 21:50:15
    #22
    Üyeliği durduruldu
    gelsin yesin eyw lafım yok ama zaten uykum hafif kulağimin dibinde vızıldamasın
  • 08-06-2009, 00:28:09
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Az önce bir tanesi el parmağımı ısırdı. Alerjim olduğundan sivrisineğin ısırdığı yer şişiyor; parmağım şişti. Bunun bir çözümü var mıdır ?
  • 08-06-2009, 10:41:54
    #24
    SLiM_BoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az önce bir tanesi el parmağımı ısırdı. Alerjim olduğundan sivrisineğin ısırdığı yer şişiyor; parmağım şişti. Bunun bir çözümü var mıdır ?
    Gece de yumuldum yorganın altına, ısıracak yer bulamamış yanağımı ısırmış.

    Bunları nasıl uzak tutarım ? Eczanelerde satılan bileklikler işe yarıyor mu ? 3-5 tane alayım diyorum.
  • 08-06-2009, 17:00:55
    #25
    Ben o bilekliklerden aldım, sadece gösteriş ya bi işe yaradığı yok Dün yine baya bi boğuştuk bunlarla

    Aslında aklımda bi' fikir var,

    Şimdi bu oda deodarantları var otomatik makinalı pııst eden. Onun içine sinek ilacını dolduralım, 15 dakika da 1 e ayarlayalım, açık bırakıp yatalım.

    Ee, olm zehirlenmicek misin?

    -Gaz maskesi var, takıp uyu hem sinek olmasın, hem arıtılmış oksijen çek
  • 08-06-2009, 19:40:20
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Hiç sorma toprağım dün gece sen mi ben mi
  • 08-06-2009, 19:51:18
    #27
    Gün boyu rahattım, birazdan mekanı basar bu sivriler. Acayip kaşınıyor şu an, zor tutuyorum kendimi kaşımamak için. Sağım solum şişiyor, rezil oluyorum dışarı çıkınca.