Az önce bir tanesi el parmağımı ısırdı. Alerjim olduğundan sivrisineğin ısırdığı yer şişiyor; parmağım şişti.

Bunun bir çözümü var mıdır ?
Gece de yumuldum yorganın altına, ısıracak yer bulamamış yanağımı ısırmış.
Bunları nasıl uzak tutarım ? Eczanelerde satılan bileklikler işe yarıyor mu ? 3-5 tane alayım diyorum.