• 08-06-2009, 23:23:19
    #37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ThreeG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    klima veya vantilatörü aç , camı aç.. Üstüne ince birşey ört..
    taktik
    Uyurken üzerimde pek bir şey tutmam, huyum değil.
  • 08-06-2009, 23:24:06
    #38
    Üyeliği durduruldu
    SLiM_BoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uyurken üzerimde pek bir şey tutmam, huyum değil.
    2 hafta öncesine kadar bende aynısını diyordum
  • 08-06-2009, 23:26:54
    #39
    ThreeG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 hafta öncesine kadar bende aynısını diyordum
    Küçüklükten gelen bir şey. Gece kar yağarken cam açıp üşümeyen bir yapım var.

    Sarımsak deneyeceğim bu gece bakalım, sabaha şişmeden çıkabilecek miyim..
  • 08-06-2009, 23:27:10
    #40
    ThreeG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Destek ekip yollıyım mı ?

    Geri çekilmek zorunda kaldık, operasyon bitti
  • 08-06-2009, 23:29:24
    #41
    Üyeliği durduruldu
    SLiM_BoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Küçüklükten gelen bir şey. Gece kar yağarken cam açıp üşümeyen bir yapım var.
    Sarımsak deneyeceğim bu gece bakalım, sabaha şişmeden çıkabilecek miyim..
    Yarın okul,iş vs var mı ?




    Miliotta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geri çekilmek zorunda kaldık, operasyon bitti
    Olsun ben destek yolladım
  • 08-06-2009, 23:33:50
    #42
    ThreeG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarın okul,iş vs var mı ?
    İş var, ama tatil yapacağım.



    Bu alet sivrisineğe de fayda ediyor mu ?
  • 08-06-2009, 23:34:47
    #43
    Üyeliği durduruldu
    SLiM_BoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İş var, ama tatil yapacağım.

    Bu alet sivrisineğe de fayda ediyor mu ?
    İşe gitsen bile patron seni geri eve yollar



    Onun çıkardığı sesten uyuyabilirsen faydası olur
  • 08-06-2009, 23:36:14
    #44
    ThreeG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşe gitsen bile patron seni geri eve yollar
    Onun çıkardığı sesten uyuyabilirsen faydası olur
    Yok, ofise alacağım, kafam rahat olur en azından.. Isırılmak korkusuyla bilgisayar başındayım şu an.
  • 08-06-2009, 23:40:42
    #45
    Üyeliği durduruldu
    SLiM_BoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok, ofise alacağım, kafam rahat olur en azından.. Isırılmak korkusuyla bilgisayar başındayım şu an.
    Sinek kovucu sıvılar işe yaramıyor mu ki ?