Düşmanımızı Tanıyalım: SİVRİSİNEK - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Düşmanımızı Tanıyalım: SİVRİSİNEK
77
●
5.412
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Düşmanımızı Tanıyalım: SİVRİSİNEK
1
2
3
4
5
6
7
8
9
08-06-2009, 23:23:19
#37
SLiM_BoY
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ThreeG adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
klima veya vantilatörü aç , camı aç.. Üstüne ince birşey ört..
taktik
Uyurken üzerimde pek bir şey tutmam, huyum değil.
08-06-2009, 23:24:06
#38
ThreeG
Üyeliği durduruldu
SLiM_BoY adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Uyurken üzerimde pek bir şey tutmam, huyum değil.
2 hafta öncesine kadar bende aynısını diyordum
08-06-2009, 23:26:54
#39
SLiM_BoY
ThreeG adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2 hafta öncesine kadar bende aynısını diyordum
Küçüklükten gelen bir şey. Gece kar yağarken cam açıp üşümeyen bir yapım var.
Sarımsak deneyeceğim bu gece bakalım, sabaha şişmeden çıkabilecek miyim..
08-06-2009, 23:27:10
#40
Emmesen
ThreeG adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Destek ekip yollıyım mı ?
Geri çekilmek zorunda kaldık, operasyon bitti
08-06-2009, 23:29:24
#41
ThreeG
Üyeliği durduruldu
SLiM_BoY adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Küçüklükten gelen bir şey. Gece kar yağarken cam açıp üşümeyen bir yapım var.
Sarımsak deneyeceğim bu gece bakalım, sabaha şişmeden çıkabilecek miyim..
Yarın okul,iş vs var mı ?
Miliotta adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Geri çekilmek zorunda kaldık, operasyon bitti
Olsun ben destek yolladım
08-06-2009, 23:33:50
#42
SLiM_BoY
ThreeG adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yarın okul,iş vs var mı ?
İş var, ama tatil yapacağım.
Bu alet sivrisineğe de fayda ediyor mu ?
08-06-2009, 23:34:47
#43
ThreeG
Üyeliği durduruldu
SLiM_BoY adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İş var, ama tatil yapacağım.
Bu alet sivrisineğe de fayda ediyor mu ?
İşe gitsen bile patron seni geri eve yollar
Onun çıkardığı sesten uyuyabilirsen
faydası olur
08-06-2009, 23:36:14
#44
SLiM_BoY
ThreeG adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İşe gitsen bile patron seni geri eve yollar
Onun çıkardığı sesten uyuyabilirsen
faydası olur
Yok, ofise alacağım, kafam rahat olur en azından.. Isırılmak korkusuyla bilgisayar başındayım şu an.
08-06-2009, 23:40:42
#45
ThreeG
Üyeliği durduruldu
SLiM_BoY adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yok, ofise alacağım, kafam rahat olur en azından.. Isırılmak korkusuyla bilgisayar başındayım şu an.
Sinek kovucu sıvılar işe yaramıyor mu ki ?
1
2
3
4
5
6
7
8
9
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler