SLiM_BoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Küçüklükten gelen bir şey. Gece kar yağarken cam açıp üşümeyen bir yapım var.
Sarımsak deneyeceğim bu gece bakalım, sabaha şişmeden çıkabilecek miyim..
Yarın okul,iş vs var mı ?




Miliotta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geri çekilmek zorunda kaldık, operasyon bitti
Olsun ben destek yolladım