Konu
Düşmanımızı Tanıyalım: SİVRİSİNEK
08-06-2009, 23:26:54
#39
SLiM_BoY
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ThreeG adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2 hafta öncesine kadar bende aynısını diyordum
Küçüklükten gelen bir şey. Gece kar yağarken cam açıp üşümeyen bir yapım var.
Sarımsak deneyeceğim bu gece bakalım, sabaha şişmeden çıkabilecek miyim..