ThreeG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 hafta öncesine kadar bende aynısını diyordum
Küçüklükten gelen bir şey. Gece kar yağarken cam açıp üşümeyen bir yapım var.

Sarımsak deneyeceğim bu gece bakalım, sabaha şişmeden çıkabilecek miyim..