Venom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Off gibi sinek kovucu şeyleri kullanmayın derim, sağlığa çok zararları var 2004 yazın da Kıbrıs da yaz okulu yaptığımda Magosayı bilen bilir şehrin dışında yağmurdan sonra oluşan 2 adet bataklık oluyor yazın çok sinek yapıyor, bu sinek kovusu şeylei kullandım evet etkisi var ama günde 2 defa duş almama rahmen sürdüğüm bölgelerde yara yaptı kullanmadım o günden sonra, gittim eve sanayi tipi olmasada büyükçe bir vantilator aldım cam kapı kapalı oturduk geceleri
Bende herhangi bir yan etki yapmadı..

Bünyeden bünyeye değişir..