Yine ben.

Dün gece el içi, çene, dirsek ve ayaktan olmak üzere 4 saldırıya uğradım; 3 tanesinin duvara resmini çizdim. Bugün sprey aldım, koruma kalkanı oluşturacağım.
Ben 1 hafta da 3 tane bitirdim o spreylerden, ama saldırılar devam ediyor

Bağışıklık sistemleri artık o spreye karşı kendini koruyor galiba, onu sürdükçe daha da çok saldırıyorlar

Farklı markalar kullanmak lazım