Konu
Düşmanımızı Tanıyalım: SİVRİSİNEK
10-06-2009, 16:18:39
#59
CND
SLiM_BoY adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dün gece soğuktu, gerçi ben de camı kapattım. Gelen giden olmadı.
Açık bırakıp deneseydin ya şu bantları falan