Sizin bakış açınızla devam edelim o zaman;
* Adam öldürseniz bile 2-3 yılda çıkma ihtimaliniz var. Çünkü seçim dönemlerinde siyasetçinin birisi daha fazla oy almak için nasılsa af çıkarıyor.
* Yolsuzluk yapsanız sorun olmuyor. Zaten hukuk sistemi çökmüş durumda. Yukarılara haraç verip yırtabilirsiniz.
* Tecavüz vb.. konular hiç sorun değil. Yeter ki medyaya taşınmasın. bir şekilde üstünü kapatırlar.
* Kaçak ve ucuz işçi çalıştırmak istiyorsanız her yerden bulabilirsiniz.
* Öğrenciyseniz okula gitmenize gerek yok. Zaten sürekli af çıkıyor.
* Vergi yükümlüsüyseniz ödemenize gerek yok. Para iyice değersizleşene kadar bekleyin. Af çıkacak.
* 38 yaşında emekli olabilirsiniz. Prim bile ödemenize gerek yok. Bir yolu bulunur.
* Ucuza bir arsa alıp veya devlet arazisine çöküp ev yapabilirsiniz. Nasılsa imar affı diye bir şey var.
Bu ülkede yaşanmaz da nerede yaşanır? Her istediğinizi gerçekleştirebileceğiniz bir yer burası.
Türkiye'nin İyi Yönlerini Yazıyoruz..
84
●3.218
- 23-05-2023, 12:03:46İşte söylemek istediğim şey de tam olarak bu ülkede kötü olan şey kısa vadede borçlu için iyi olabilir ancak öyle değil. Evet belki eve ödediği para çerez parası oldu ama onun dışında kötü ekonomi nedeniyle her şey öyle bir artıyor ki aradaki farkın kendisine bir avantajı olmuyor. Ben ne araba ne de emlak bunların balonunun yakın vadede söneceğini düşünmüyorum ancak yatırım yaptığım alanlar farklı ve bölünmüş vaziyette hiçbir zaman tek bir noktaya yatırım yapıp da riski yüksek tutmam.Haribu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son olarak ise gönül isterdi ki diğer ülkelere gıpta etmeyelim ama o da şu an ki Türkiye'deki kötü şeyler nedeniyle oluşan bir durum eskiden neden yoktu mesela neden insanlar son zamanlarda kurtuluşu yurtdışında aramaya ve bulmaya başladı. Benim imkanım var mesleğim gereği çok rahat yurtdışına da çıkarım orada oturma ve çalışma izni de alırım ama burada kalmayı tercih ettim. Ama bu Avrupa'nın bizden çok ama çok önde olduğu gerçeğini değiştirmiyor. - 23-05-2023, 12:13:28İlk 4 madde için üzgünüm ama maalesef bunlar gerçekBolanka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
* Öğrenciyseniz okula gitmenize gerek yok. Zaten sürekli af çıkıyor.
Gitmiyorum zaten lise son sınıfta açıköğretime geçtim üniversite mezunu olacağım yakında açıköğretim olduğu için sorular kolay o yüzden normal bir üniversite mezununa göre daha fazla ortalama ile mezun olacağım. ALES sınavına girdim bakalım oda olacak mı okul ortalamasını da dikkate alıyorlarmış. 65 aldım çalışmadım ama normal üniversiteliye göre daha fazla zamanım var 65 ile giremezsem biraz çalışırım zaten normal üniversiteliye göre daha yüksek ortalamaya sahibim.
* Vergi yükümlüsüyseniz ödemenize gerek yok. Para iyice değersizleşene kadar bekleyin. Af çıkacak.
Evet her 2-3 senede garanti af çıkıyor.
* 38 yaşında emekli olabilirsiniz. Prim bile ödemenize gerek yok. Bir yolu bulunur.
Evet hatta kendi şirketinizde çalışıyorsanız boşuna en yüksekten prim ödemeyin zaten en düşükten prim ödeyenle en yüksekten ödeyen arasında fazla fark yok onun yerine ev al ev taksiti öde garanti olsun. Şirketinizin genel müdürüyseniz kendi maaşonızı asgari ücret üzerinden primlerinizi yatırın. Siz en yüksekten ödüyorsunuz diye farklı sağlık hizmetinden faydalanmıyorsunuz ki.
* Ucuza bir arsa alıp veya devlet arazisine çöküp ev yapabilirsiniz. Nasılsa imar affı diye bir şey var.
O devirde ben yoktum maalesef ama babamlarda düşünememiş, o devirde ben olsam kesin öyle bir şey yapardım. Şuan oturduğum binanın arsa sahipleri öyle yapmış bedavadan 3 dairesi oldu.
Yani sistem size neyi dayatıyorsa onu yapın, boştan yere şikayet etmeyin siyasetçileri ve ülkeyi değişiremezsiniz. Bu ülkede tasarruf sahibi batar borçlu el üstünde tutulur bu kuralı da unutmayın ona göre fırsatı görün lütfen. - 23-05-2023, 12:18:45Evet hocam ben zaten Avrupa'dan iyiyiz demiyorum ama bu sisteme ayak uydurmamız lazım yoksa yine üzülen biz olacağız. Şuanki sistemde neyi yaparsak karlı oluruz ona bakmak lazım. 4 senedir arabam yok en son sattım ve geri de almadım ama ben almadım diye araba satışları durmadı. Hatta sanırım yakın zamanda %18 KDV + %80 ÖTV vererek araç alacağım, başka seçeneğim yok.ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-05-2023, 12:21:15Ben sizin kadar iyimser değilim ama Türkiye'den de gitmiyorum daha doğrusu gitmemi engelleyen geçerli sebeplerim var. O yüzden artık ülke adına umutlanmayı bıraktım kendimi geliştirip gelir seviyemi artırıyorum. İstediğimi alabildikten istediğim yere gidebildikten her istediğimi yapabildikten sonra elimde o güç olduktan sonra kimse kusura bakmasın ülke çok da umrumda değil artık. Bu düzeni isteyenler istediği gibi yanabilir. Kurunun yanında yaş da yanacak ama yapacak bir şey yok ben artık hayatıma gemisini yürüten kaptan sözünü motto edindimHaribu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-05-2023, 12:51:30Konuyu çok beğendim. Ama kimse iyimser, bardağın dolu kısmından bakmaz. Her zaman kötü taraflar eleştirilir. Bu her yerde her zaman böyledir.
Farklı ülkeleri öven insanlar gördüm yorumlarda, buraya Amerika'da ki adamı getirip sorsak o da kendi ülkesinin beğenmediği bir çok şeyi eleştirir. - 23-05-2023, 14:18:10Kimin lafıydı bilmiyorum vergiyi otomatik alma bu vatandaştan önce parayı eline say ertesi gün vergileri topla bak ne oluyor demişti, vergi iyi kısmında baya güldüm o yüzden
yazdıklarında katıldığım tek şey tatil yerlerinin gezilecek görülecek yerlerin çokluğu ki o da bizler için değil gurbetçi ve turistler için iyi
yazdıklarında katıldığım tek şey tatil yerlerinin gezilecek görülecek yerlerin çokluğu ki o da bizler için değil gurbetçi ve turistler için iyi