Haribu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet hocam ben zaten Avrupa'dan iyiyiz demiyorum ama bu sisteme ayak uydurmamız lazım yoksa yine üzülen biz olacağız. Şuanki sistemde neyi yaparsak karlı oluruz ona bakmak lazım. 4 senedir arabam yok en son sattım ve geri de almadım ama ben almadım diye araba satışları durmadı. Hatta sanırım yakın zamanda %18 KDV + %80 ÖTV vererek araç alacağım, başka seçeneğim yok.
Ben sizin kadar iyimser değilim ama Türkiye'den de gitmiyorum daha doğrusu gitmemi engelleyen geçerli sebeplerim var. O yüzden artık ülke adına umutlanmayı bıraktım kendimi geliştirip gelir seviyemi artırıyorum. İstediğimi alabildikten istediğim yere gidebildikten her istediğimi yapabildikten sonra elimde o güç olduktan sonra kimse kusura bakmasın ülke çok da umrumda değil artık. Bu düzeni isteyenler istediği gibi yanabilir. Kurunun yanında yaş da yanacak ama yapacak bir şey yok ben artık hayatıma gemisini yürüten kaptan sözünü motto edindim