• 23-05-2023, 15:07:25
    #73
    Asariel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimin lafıydı bilmiyorum vergiyi otomatik alma bu vatandaştan önce parayı eline say ertesi gün vergileri topla bak ne oluyor demişti, vergi iyi kısmında baya güldüm o yüzden yazdıklarında katıldığım tek şey tatil yerlerinin gezilecek görülecek yerlerin çokluğu ki o da bizler için değil gurbetçi ve turistler için iyi
    Evde vergiler düşük değil mi? 1 milyonluk eve yıllık ne kadar vergi ödüyorsunuz? Kiraya verseniz 5 yıl sıfır kira gelir vergisi vereceksiniz. Faiz ödemediğiniz gibi anaparanında bir kısmını ödemeyeceksiniz. 1 yıl boyunca aralıksız sistemi ve baştakileri eleştirsen 1 gram değiştiremezsin ne yönetimi ne sistemi ben sisteme ayak uydurmaktan bahsediyorum.
  • 23-05-2023, 15:20:20
    #74
    Tüketici Hakları emin misiniz?
  • 23-05-2023, 15:31:39
    #75
    Tolgakaptan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüketici Hakları emin misiniz?
    Evet, şuana kadar hiç bir sorun yaşamadım. Avrupa ile kıyaslayacaksanız hiç konuya girmeyelim Türkiye'de ki diğer bir çok şeyden daha iyi durumda. Bir çok hakkımı tüketici hakem heyetine giderim tehdidi ile çözdüm çözemediklerimde de gidip çözdüm. Anneme aldığım markası değişik bir telefonun bataryası şarj tutmuyordu ulaşamadım ne servisine ne satıcısına hepsiburada dan bilgilerini alarak THH başvurdum diğer hafta beni aradı dilekçeyi geri çekin özür dileriz vs. parayı iade etti telefonda sizde kalsın dedi. Airfryer aldım memnun kalmadım iade etmek istedim satıcı kullandın dedi THH dilekçe yazdım kullanmadan nasıl anlayacam dedim beni haklı buldu. Bunun gibi bir çok şey var, eğer kapıda ödemeli ve tanınmadık dandik sitelerden almıyorsanız sorun yaşayacağınızı sanmam.
  • 23-05-2023, 16:10:28
    #76
    Asariel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimin lafıydı bilmiyorum vergiyi otomatik alma bu vatandaştan önce parayı eline say ertesi gün vergileri topla bak ne oluyor demişti, vergi iyi kısmında baya güldüm o yüzden yazdıklarında katıldığım tek şey tatil yerlerinin gezilecek görülecek yerlerin çokluğu ki o da bizler için değil gurbetçi ve turistler için iyi
    Besim Tibuk'un lafı hocam. Kendisi asabı bozuk adam lakabıyla bilinir. Liberal Demokrat Parti kurucusudur. Aynı zamanda iş adamıdır. 1974 yılında 99 arkadaşı ile beraber Net Turizm'i kurmuştur, zamanla ortaklarını hisselerini bedeli karşılığı satın alarak, bugünkü NET Holding'in en büyük hissedarı olmuştur.
    Şu anda Kıbrıs'ta, Merit Crystal Cove otelinde, keyfine bakıyor.
    İdolümdür kendisi.
  • 23-05-2023, 16:12:42
    #77
    CytSaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Besim Tibuk'un lafı hocam. Kendisi asabı bozuk adam lakabıyla bilinir. Liberal Demokrat Parti kurucusudur. Aynı zamanda iş adamıdır. 1974 yılında 99 arkadaşı ile beraber Net Turizm'i kurmuştur, zamanla ortaklarını hisselerini bedeli karşılığı satın alarak, bugünkü NET Holding'in en büyük hissedarı olmuştur.
    Şu anda Kıbrıs'ta, Merit Crystal Cove otelinde, keyfine bakıyor.
    İdolümdür kendisi.
    Al işte öyle bir bilgi verdinki Besim bey ile alakalı akşam hanım yine trip atacak sen ne okuyorsun diye Gelsin bakalım Besim Tibuk'un hayat hikayesini okumak araştırmak
  • 23-05-2023, 16:15:20
    #78
    Asariel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimin lafıydı bilmiyorum vergiyi otomatik alma bu vatandaştan önce parayı eline say ertesi gün vergileri topla bak ne oluyor demişti, vergi iyi kısmında baya güldüm o yüzden yazdıklarında katıldığım tek şey tatil yerlerinin gezilecek görülecek yerlerin çokluğu ki o da bizler için değil gurbetçi ve turistler için iyi
    Asariel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Al işte öyle bir bilgi verdinki Besim bey ile alakalı akşam hanım yine trip atacak sen ne okuyorsun diye Gelsin bakalım Besim Tibuk'un hayat hikayesini okumak araştırmak
    Kitapları da var. Muhakkak okumanızı öneririm fakat sıcak bir başlangıç için, NET Holding'in yükselişini üstadımız Besim Tibuk'tan dinleyin derim.


    https://www.youtube.com/watch?v=ZiXz24hU7DU
  • 23-05-2023, 19:12:30
    #79
    PPuNisHeRR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum dediklerinde haklısın benim mesajımda çok memnun olduğumumu çıkarttın. Sen diş için ağlıyorsun annem çok ağır bir ameliyat olacak temmuz ayına randevu verildi. Doktor tanıdık öz annesinide ameliyat etmiş. Öz anneme ameliyatta hangi platin malzemsini kullanıyorsam hastalarımada onu kullanıyorum diyor. Evet randevuda sıkıntı var ama bir şekilde sistem ilerliyor. On numara değil. Muhtemelen bu ameliyatı Amerikada olmak istesek kaç yüz bin dolar para verecektik ondan bahsediyorum. Ülkenin güzel yanlarını birazcık olsa görmezsek hergün mutsuz, agresiz, depresiz oluruz ve bu olumsuzlukları düşünerek 1 adım ileri gidemeyiz. Malesef önümüzdeki 5 sene hatta ben size açıkla söyleebilirim iktidar gitse dahi ülkenin toparlanması için 10 sene üstüne koysak önümüzdeki 15 sene şuan bulunduğumuz durumdan daha kötü koşullar oluşacak. Bugün ulaşamayıp şikayet ettiğin şeylere çok daha zor ulaşacaksın. Bu durumu kabul etmiyorsak çare ya yurt dışına gitmekte yada burada mutlu olmakta, iş kurmakta çıkış yolu aramakta. İstersen sayfalarca küfür et olumsuzluklardan bahset, kafanı duvarlara vur, isyan et, git bir köşede ağla hiçbir şey değişmeyecek. Dediğim gibi ya bu deveyi güdeceğiz ya bu diyardan gideceğiz. İsyan etmek hiçbir işe yaramayacak artık ben kabullendim. Yurt dışında gözüm yok ama Yurt içinde refahı yakalamak için artık önüme bakacağım yok sçeimmiş siyasetmiş umurumda değil.
    hocam son 3 yılda yaşanan meseleleri 15 yılda toplamak abartı değil mi?
  • 23-05-2023, 21:25:04
    #80
    Qui non proficit, deficit
    Turistik yerlerin fazla olması ve doğasının güzel olması, ülkemizin en güzel detayı
  • 24-05-2023, 00:21:42
    #81
    🚀 Network Sahibi SEO ✔
    Geçmişinde Atatürk gibi bir lidere sahip olması ❤