Asariel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimin lafıydı bilmiyorum vergiyi otomatik alma bu vatandaştan önce parayı eline say ertesi gün vergileri topla bak ne oluyor demişti, vergi iyi kısmında baya güldüm o yüzden yazdıklarında katıldığım tek şey tatil yerlerinin gezilecek görülecek yerlerin çokluğu ki o da bizler için değil gurbetçi ve turistler için iyi
Evde vergiler düşük değil mi? 1 milyonluk eve yıllık ne kadar vergi ödüyorsunuz? Kiraya verseniz 5 yıl sıfır kira gelir vergisi vereceksiniz. Faiz ödemediğiniz gibi anaparanında bir kısmını ödemeyeceksiniz. 1 yıl boyunca aralıksız sistemi ve baştakileri eleştirsen 1 gram değiştiremezsin ne yönetimi ne sistemi ben sisteme ayak uydurmaktan bahsediyorum.