PPuNisHeRR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum dediklerinde haklısın benim mesajımda çok memnun olduğumumu çıkarttın. Sen diş için ağlıyorsun annem çok ağır bir ameliyat olacak temmuz ayına randevu verildi. Doktor tanıdık öz annesinide ameliyat etmiş. Öz anneme ameliyatta hangi platin malzemsini kullanıyorsam hastalarımada onu kullanıyorum diyor. Evet randevuda sıkıntı var ama bir şekilde sistem ilerliyor. On numara değil. Muhtemelen bu ameliyatı Amerikada olmak istesek kaç yüz bin dolar para verecektik ondan bahsediyorum. Ülkenin güzel yanlarını birazcık olsa görmezsek hergün mutsuz, agresiz, depresiz oluruz ve bu olumsuzlukları düşünerek 1 adım ileri gidemeyiz. Malesef önümüzdeki 5 sene hatta ben size açıkla söyleebilirim iktidar gitse dahi ülkenin toparlanması için 10 sene üstüne koysak önümüzdeki 15 sene şuan bulunduğumuz durumdan daha kötü koşullar oluşacak. Bugün ulaşamayıp şikayet ettiğin şeylere çok daha zor ulaşacaksın. Bu durumu kabul etmiyorsak çare ya yurt dışına gitmekte yada burada mutlu olmakta, iş kurmakta çıkış yolu aramakta. İstersen sayfalarca küfür et olumsuzluklardan bahset, kafanı duvarlara vur, isyan et, git bir köşede ağla hiçbir şey değişmeyecek. Dediğim gibi ya bu deveyi güdeceğiz ya bu diyardan gideceğiz. İsyan etmek hiçbir işe yaramayacak artık ben kabullendim. Yurt dışında gözüm yok ama Yurt içinde refahı yakalamak için artık önüme bakacağım yok sçeimmiş siyasetmiş umurumda değil.
hocam son 3 yılda yaşanan meseleleri 15 yılda toplamak abartı değil mi?