• 23-05-2023, 00:09:52
    #46
    PPuNisHeRR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurtdışına göre iyi diyoruz.
    Siz nerede yaşıyorsunuz mesela hocam? Somali de yurtdışı Almanya da yurtdışı. 170 civarı ülke var yurtdışı dediğin, hangisini baz alıyorsunuz? ya da kaç ülkede bu dört maddedeki yazılanlar hakkında inceleme yaptınız da buradakinin daha iyi olduğuna karar verdiniz?
  • 23-05-2023, 01:08:37
    #47
    Mustafa1379 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Turistik yerler: Türkiye'de birçok tarihi ve turistik, görülmeye değer yerler var.
    hocam Amerika dışında heryer görülmeye değer. bu Türkiye'yi bu konuda iyi yapar mı bilemiyorum.
  • 23-05-2023, 01:12:40
    #48
    PPuNisHeRR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes konuyu olumsuz olarak algılamış ama bence açılması gereken bir konuydu ben çok olumlu buldum. Evet içinde bulunduğumuz durumdan hiç kimse memnun değil ancak güzel yanlarını görmeliyiz yoksa yaşayamayız depresif olur mutsuz oluruz. Sağlık sistemide iyi diyebiliriz sırada olsa ilacımızı alıp muayene olabiliyoruz. Büyük şehirlerde toplu ulaşım da çok pahalı bulmuyorum. Araba alamıyoruz ama minibüse binerkende zorlanmıyoruz. Taksi için aynı şeyi diyemeyeceğim.
    güzel hocam canım hocam benim diş teli randevusu 4 5 yıl sonraya verilmişti. sizi arayacaz dediler hala bekliyorum. verdikleri kağıt sarardı sanırım çürüme aşamasına geçecek. biz durumdan şikayetçi olmak zorundayız. biz bu ülkeyi seviyoruz ve bu ülkenin kötü yanlarını iyi yapmak için kötü DİYORUZ. benim senin iyi demen umrumda dahi değil ben burada araba alamıyorsam bir yere gidemiyorsam ben bunu b*k götürüyor derim. ya hangi BİZİM GİBİ UZAYA 4 ŞERİTLİ YOL YAPAN MEMLEKETİN 10 20 yılını kötü arabaya harcadığını gördün. ömrünün 4/1 i bir arabaya gidiyor yahu. bu kötü değil de ne kötü.
  • 23-05-2023, 01:14:29
    #49
    Apomen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam Amerika dışında heryer görülmeye değer. bu Türkiye'yi bu konuda iyi yapar mı bilemiyorum.
    Türkiye, turist çekme konusunda 2022 yılında ilk 3'e girdi. yani diğer 100'lerce ülkeden daha fazla turist çekmekte. Bu veriler Türkiye'nin turistik olarak iyi olduğunu göstermektedir.
  • 23-05-2023, 01:16:45
    #50
    Mustafa1379 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye, turist çekme konusunda 2022 yılında ilk 3'e girdi. yani diğer 100'lerce ülkeden daha fazla turist çekmekte. Bu veriler Türkiye'nin turistik olarak iyi olduğunu göstermektedir.
    hocam bilin bakalım neden turist geliyor bize. bence bir euronun 20 tl olmasından dolayı kaynaklanıyor olabilir mi?? bence olabilir çünkü hiçbir eseri olmayan amerika 4. olabiliyorsa bizim 3. olmamız aşırı normaldir.
  • 23-05-2023, 01:21:58
    #51
    Apomen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bilin bakalım neden turist geliyor bize. bence bir euronun 20 tl olmasından dolayı kaynaklanıyor olabilir mi?? bence olabilir çünkü hiçbir eseri olmayan amerika 4. olabiliyorsa bizim 3. olmamız aşırı normaldir.
    Türk lirasının dolar karşısında değersiz olması turistlerin gelmesi için tabi ki bir etmendir ama Türkiye'de ki doğal güzelliklerin, görülmeye değer yerlerin, tarihi yerlerin olduğu da aşikar. Sonuç olarak verilerin de gösterdiği üzere;
    Türkiye, turistik olarak her ne kadar ekonomik etkenlere bağlı da olsa çoğu ülkeye göre daha iyi durumdadır.
  • 23-05-2023, 01:25:33
    #52
    Mustafa1379 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türk lirasının dolar karşısında değersiz olması turistlerin gelmesi için tabi ki bir etmendir ama Türkiye'de ki doğal güzelliklerin, görülmeye değer yerlerin, tarihi yerlerin olduğu da aşikar. Sonuç olarak verilerin de gösterdiği üzere;
    Türkiye turistik olarak her ne kadar ekonomik etkenlere bağlı da olsa çoğu ülkene daha iyi durumdadır.
    haklısınız hocam. hayırlı akşamlar.
  • 23-05-2023, 01:26:26
    #53
    Ülkemizin en güzel yanı şu; dolandırıcılar hiç aç kalmıyor. Hatta *********** haberlerini okurken "helal olsun, adam nasıl kandırmış" diye imreniyoruz bir de... Dolandırıcılığın çeşitlerini yazamıyorum, başıma bela almak istemem ama, herkes biliyor ne olduğunu.
  • 23-05-2023, 09:27:33
    #54
    @PPuNisHeRR; Herkes konuyu olumsuz olarak algılamış ama bence açılması gereken bir konuydu ben çok olumlu buldum. Evet içinde bulunduğumuz durumdan hiç kimse memnun değil ancak güzel yanlarını görmeliyiz yoksa yaşayamayız depresif olur mutsuz oluruz. Kesinlikle! Bende tam olarak bunu söylemeye çalışıyorum.

    ABD, Almanya, Norveç vs. çok iyi olduğunu bende biliyorum ama ben o saydığın ülkelerde yaşayabilecek miyim? Tamam belki çok başarılı birisi olurum yada ailemden desteğim vardır gidebilirim ama benim mevcut koşullarımda gidip oralarda yaşayamam ki. Almanya'da araba çok ucuz biliyorum ama ben alabiliyor muyum peki? Yapabileceğim tek şey 5 yılda bir gidip sandıkta oyumu kullanmak ki buda işe yaramıyor. O yüzden bu koşullara göre yaşamayı öğrenmemiz lazım. Çevremdeki insanlarda görüyorum ben henüz 20'li yaşlarda birisiyim ama 40 - 45 li yaşlardaki tanıdıklarımı kıyaslıyorum sürekli durumdan şikayetçi olanlar hala da şikayetçi ama çözüm odaklı olanlar şuan zengin sayılırlar.