Herkes konuyu olumsuz olarak algılamış ama bence açılması gereken bir konuydu ben çok olumlu buldum. Evet içinde bulunduğumuz durumdan hiç kimse memnun değil ancak güzel yanlarını görmeliyiz yoksa yaşayamayız depresif olur mutsuz oluruz. Sağlık sistemide iyi diyebiliriz sırada olsa ilacımızı alıp muayene olabiliyoruz. Büyük şehirlerde toplu ulaşım da çok pahalı bulmuyorum. Araba alamıyoruz ama minibüse binerkende zorlanmıyoruz. Taksi için aynı şeyi diyemeyeceğim.
güzel hocam canım hocam benim diş teli randevusu 4 5 yıl sonraya verilmişti. sizi arayacaz dediler hala bekliyorum. verdikleri kağıt sarardı sanırım çürüme aşamasına geçecek. biz durumdan şikayetçi olmak zorundayız. biz bu ülkeyi seviyoruz ve bu ülkenin kötü yanlarını iyi yapmak için kötü DİYORUZ. benim senin iyi demen umrumda dahi değil ben burada araba alamıyorsam bir yere gidemiyorsam ben bunu b*k götürüyor derim. ya hangi BİZİM GİBİ UZAYA 4 ŞERİTLİ YOL YAPAN MEMLEKETİN 10 20 yılını kötü arabaya harcadığını gördün. ömrünün 4/1 i bir arabaya gidiyor yahu. bu kötü değil de ne kötü.