hocam bilin bakalım neden turist geliyor bize. bence bir euronun 20 tl olmasından dolayı kaynaklanıyor olabilir mi?? bence olabilir çünkü hiçbir eseri olmayan amerika 4. olabiliyorsa bizim 3. olmamız aşırı normaldir.
Türk lirasının dolar karşısında değersiz olması turistlerin gelmesi için tabi ki bir etmendir ama Türkiye'de ki doğal güzelliklerin, görülmeye değer yerlerin, tarihi yerlerin olduğu da aşikar. Sonuç olarak verilerin de gösterdiği üzere;
Türkiye, turistik olarak her ne kadar ekonomik etkenlere bağlı da olsa çoğu ülkeye göre daha iyi durumdadır.