PPuNisHeRR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yurtdışına göre iyi diyoruz.
Siz nerede yaşıyorsunuz mesela hocam? Somali de yurtdışı Almanya da yurtdışı. 170 civarı ülke var yurtdışı dediğin, hangisini baz alıyorsunuz? ya da kaç ülkede bu dört maddedeki yazılanlar hakkında inceleme yaptınız da buradakinin daha iyi olduğuna karar verdiniz?