Tolgakaptan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tüketici Hakları emin misiniz?
Evet, şuana kadar hiç bir sorun yaşamadım. Avrupa ile kıyaslayacaksanız hiç konuya girmeyelim Türkiye'de ki diğer bir çok şeyden daha iyi durumda. Bir çok hakkımı tüketici hakem heyetine giderim tehdidi ile çözdüm çözemediklerimde de gidip çözdüm. Anneme aldığım markası değişik bir telefonun bataryası şarj tutmuyordu ulaşamadım ne servisine ne satıcısına hepsiburada dan bilgilerini alarak THH başvurdum diğer hafta beni aradı dilekçeyi geri çekin özür dileriz vs. parayı iade etti telefonda sizde kalsın dedi. Airfryer aldım memnun kalmadım iade etmek istedim satıcı kullandın dedi THH dilekçe yazdım kullanmadan nasıl anlayacam dedim beni haklı buldu. Bunun gibi bir çok şey var, eğer kapıda ödemeli ve tanınmadık dandik sitelerden almıyorsanız sorun yaşayacağınızı sanmam.