Konuyu çok beğendim. Ama kimse iyimser, bardağın dolu kısmından bakmaz. Her zaman kötü taraflar eleştirilir. Bu her yerde her zaman böyledir.
Farklı ülkeleri öven insanlar gördüm yorumlarda, buraya Amerika'da ki adamı getirip sorsak o da kendi ülkesinin beğenmediği bir çok şeyi eleştirir.