Sizin bakış açınızla devam edelim o zaman;
* Adam öldürseniz bile 2-3 yılda çıkma ihtimaliniz var. Çünkü seçim dönemlerinde siyasetçinin birisi daha fazla oy almak için nasılsa af çıkarıyor.
* Yolsuzluk yapsanız sorun olmuyor. Zaten hukuk sistemi çökmüş durumda. Yukarılara haraç verip yırtabilirsiniz.
* Tecavüz vb.. konular hiç sorun değil. Yeter ki medyaya taşınmasın. bir şekilde üstünü kapatırlar.
* Kaçak ve ucuz işçi çalıştırmak istiyorsanız her yerden bulabilirsiniz.
* Öğrenciyseniz okula gitmenize gerek yok. Zaten sürekli af çıkıyor.
* Vergi yükümlüsüyseniz ödemenize gerek yok. Para iyice değersizleşene kadar bekleyin. Af çıkacak.
* 38 yaşında emekli olabilirsiniz. Prim bile ödemenize gerek yok. Bir yolu bulunur.
* Ucuza bir arsa alıp veya devlet arazisine çöküp ev yapabilirsiniz. Nasılsa imar affı diye bir şey var.
Bu ülkede yaşanmaz da nerede yaşanır? Her istediğinizi gerçekleştirebileceğiniz bir yer burası.