• 03-05-2023, 14:25:05
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Memur bittiyse asgari ücretli ölmüş ağlayanı yok.
    16 yıl okul hayatı olanla okuma yazma bilmeyen arasında maaş olarak %50 fark var.
    konu memurlar ama gördüğüm üzere millet okumuş adama düşman tavır takınıyor.
    Bizim oy veren kitlede sorun olduğunun kanıtlarından biri bu konu.
  • 03-05-2023, 14:26:59
    bobbege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam haklısın voleyi vurdu herkes. Aynı kafayla devam yazdığımdan bunu çıkarmışsın daha ileri gideyim kur olması gereken yerde değil ihracat yapıp kazanan varsa alnını öperim. Ekonomi bilgisi olmayan bana cevap yazmasın.
    Bu enflasyon ortamında üretim yapan, esnaflık yapan para kazanamadıysa gitsin sabit maaşlı çalışan olsun.
  • 03-05-2023, 14:28:34
    @ademsahin hocam hala anlamamışsınız. Ben memur dışındakiler vasıf diye birşey demedim.

    Normalde asgari ücret ödenebilecek en düşük ücrettir. En düşük ücreti de en vasıfsız eleman alır.

    Şirketlerin herkese asgari ücret vermesi şirketlerin kendi yüzsüzlüğüdür.
  • 03-05-2023, 14:30:31
    TurkMet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu enflasyon ortamında üretim yapan, esnaflık yapan para kazanamadıysa gitsin sabit maaşlı çalışan olsun.
    Süper fikir hemen iş arkadaşlarıma bunu önereyim. Denizliye işiniz düşerse tekstil bölgesinede afiş olarak dağıtalım yardımcı olursanız.
  • 03-05-2023, 14:34:17
    bobbege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Süper fikir hemen iş arkadaşlarıma bunu önereyim. Denizliye işiniz düşerse tekstil bölgesinede afiş olarak dağıtalım yardımcı olursanız.
    Ekonomi bilmeyen benimle muhatap olmasın demişsiniz
    Bir tarafta sabit maaşlı diğer tarafta ürünlerine sürekli zam yapabilen esnaf.
    Ayrıca devleti yönetenler parayı harcamazsan paranı eritirim diyor herkesi tüketime zorluyor.
    Dediğim gibi böyle ortamda kendi işini yapıp para kazanmayı beceremiyorsa kendisinin ve ailesinin iyiliği için sabit maaşlı işe girsin.
  • 03-05-2023, 14:35:20
    Allah sonumuzu hayır etsin
  • 03-05-2023, 14:37:55
    TurkMet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekonomi bilmeyen benimle muhatap olmasın demişsiniz
    Bir tarafta sabit maaşlı diğer tarafta ürünlerine sürekli zam yapabilen esnaf.
    Ayrıca devleti yönetenler parayı harcamazsan paranı eritirim diyor herkesi tüketime zorluyor.
    Dediğim gibi böyle ortamda kendi işini yapıp para kazanmayı beceremiyorsa kendisinin ve ailesinin iyiliği için sabit maaşlı işe girsin.
    Tebrikler hayatınızda başarılar mutluluklar diliyorum 🙃
  • 03-05-2023, 14:41:20
    bobbege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrikler hayatınızda başarılar mutluluklar diliyorum 🙃
    Ekonomi bilginizi konuşturdunuz, coşturdunuz doyurdunuz herkesi.
    Paso tebrikler, muhatap olmayın bık bık.
  • 03-05-2023, 14:44:35
    TurkMet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekonomi bilginizi konuşturdunuz, coşturdunuz doyurdunuz herkesi.
    Paso tebrikler, muhatap olmayın bık bık.
    Dostum ben seninle kaşık atışmam başka insan bul son mesajım. Hadi rastgele.