Tamam haklısın voleyi vurdu herkes. Aynı kafayla devam yazdığımdan bunu çıkarmışsın daha ileri gideyim kur olması gereken yerde değil ihracat yapıp kazanan varsa alnını öperim. Ekonomi bilgisi olmayan bana cevap yazmasın.
Bu enflasyon ortamında üretim yapan, esnaflık yapan para kazanamadıysa gitsin sabit maaşlı çalışan olsun.