Ekonomi bilmeyen benimle muhatap olmasın demişsiniz

Bir tarafta sabit maaşlı diğer tarafta ürünlerine sürekli zam yapabilen esnaf.
Ayrıca devleti yönetenler parayı harcamazsan paranı eritirim diyor herkesi tüketime zorluyor.
Dediğim gibi böyle ortamda kendi işini yapıp para kazanmayı beceremiyorsa kendisinin ve ailesinin iyiliği için sabit maaşlı işe girsin.
Tebrikler hayatınızda başarılar mutluluklar diliyorum 🙃