@
ademsahin hocam hala anlamamışsınız. Ben memur dışındakiler vasıf diye birşey demedim.
Normalde asgari ücret ödenebilecek en düşük ücrettir. En düşük ücreti de en vasıfsız eleman alır.
Şirketlerin herkese asgari ücret vermesi şirketlerin kendi yüzsüzlüğüdür.