bobbege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Süper fikir hemen iş arkadaşlarıma bunu önereyim. Denizliye işiniz düşerse tekstil bölgesinede afiş olarak dağıtalım yardımcı olursanız.
Ekonomi bilmeyen benimle muhatap olmasın demişsiniz
Bir tarafta sabit maaşlı diğer tarafta ürünlerine sürekli zam yapabilen esnaf.
Ayrıca devleti yönetenler parayı harcamazsan paranı eritirim diyor herkesi tüketime zorluyor.
Dediğim gibi böyle ortamda kendi işini yapıp para kazanmayı beceremiyorsa kendisinin ve ailesinin iyiliği için sabit maaşlı işe girsin.