MEMUR BİTTİ !!! İki aile tek evde oturmaya başladı.
129
●11.010
- 03-05-2023, 12:03:19Üretim yapan varsa ne demek, bu ekonomide enflasyonda sermayesi olan, üretim yapan voleyi vurdu. Olan yine sabit ücretli maaşla geçirenlere oldu. Üretim yapan hammadde arttı diyor günlük çakıyor zammı. Ev, araba, arsa alıyor katlayıp satıyor. Olan vatandaşa oldu.bobbege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-05-2023, 12:06:52Tamam haklısın voleyi vurdu herkes. Aynı kafayla devam yazdığımdan bunu çıkarmışsın daha ileri gideyim kur olması gereken yerde değil ihracat yapıp kazanan varsa alnını öperim. Ekonomi bilgisi olmayan bana cevap yazmasın.bim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-05-2023, 12:26:53Bazılarımızin göremediği nokta dunyada 1 doların 20 katı oldugi başka ülke nerdeyse yok. Işi beceremiyorlar dinle milliyetle bekayla kandırıyorlar ve malesef buna kanıyor insan. Ne bekaymis arkadaş sanki bizi topa tutup öldürecekler . Ulen parka çocuğu goturuyorum araptan Bangladeşli den afgandan oyuncaklara yaklaşamiyoruz daha beka mi kalmış
- 03-05-2023, 12:32:59@ademsahin
Üstad ben asgari ücreti vasıfsız çalışan alır dedim, eğer çalışanın bir vasfı varsa 2 yabancı dil yüksek lisans bitirmişse bu kişiye asgari ücret teklif etmek yüzsüzlüktür.
Arkadaşın 2 yabancıdil + yüksek lisans ile memur olup 13bin alsa içi rahat mı olacak ? bunca emeğin karşılığı bu mudur ?
Arkadaşın için yeterli kadro yoksa bunun suçlusu memur mu ? bununla memur maaşının düşük olması ne alaka ?
Ben burada BİM'i de suçlamam. BİM arkadaşına asgari ücret vermiş ama arkadaşının vasıflarını kullanıyor mu ? Arkadaşın raflara ürün yerleştirirmesinin yüksek lisansı ile alakası var mı ? yada 2 yabancı dil bimesiyle. Arkadaşından vasıfsız personelden istenilecek işleri istiyor karşılığınıda yine devletin belirlediği ücrete göre yapıyor.
Kamuda arkadaşın için kadro yoksa özel sektörde arkadaşının okuduğu bölümle ilgili iş yoksa bu memurun değil hükümetin suçudur. Bunların hiç birisinin taa orta okuldan itibaren sınavlara girip mülakatlarla yerleşen birinin 12-13bin almasıyla alakası yok - 03-05-2023, 12:37:30Normalde bu konuya daha cevap vermeyecektim ama madem dönüş yaptınız cevap hakkımı kullanayım. Benim verdiğim arkadaş örneği memurların ssuçu manasında söylenmedi. Siz memurlar dışındaki kesimi vasıfsız olarak nitelendirdiğiniz için söyledim. Onun dışında eski konularıma bakarsanız ekonomiyi ve ekonomiyi bu hale getirenleri en çok eleştiren kişilerden biriyim. Ekonominin bitik olduğunu gayet iyi biliyorum. İlk mesajımdan beri anlatmak istediğim iki şey vardı birincisi konuyu açan arkadaşın kendi maaşının düşük olduğunu anlatmak için asgari ücretliler ile kendini yarışa sokması ikincisi ise zamanında söylediğimiz memurlar zamanında hükümete kol kanat gererken bu sıkıntının zamanla kendilerini de vuracağını o zaman akıllarının başlarına geleceğini söylediğimizde memurun maaşında gözünüz mü var deniliyordu.GaaktuG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-05-2023, 13:18:20memur bıtıyse ıstıfa edıq asgarı ucretlı ıse gır bakalım ne oluyor
ne geldıyse bu ulkenın basına memur kesımı yuzunden eldı
aksama kadar raat calısırlar asarı ucretten fazala alırlar
hafta sonu 2 gun tatıl
bayram tatıl seyran tatıl
yılık 365 ggunde 300 gun calsırılar
asgaı ucretlı ıyı demıs bırde
arkadasım ben 6 beyı amelıyatı oldum beynıme sant takıldı 2008 ve 2011 de askere alınmadım lıseyı de tekrar edıq dısardan lıse 3 den yenıden baslayıq 2016 da bıtırdım astalık olmasa 2009 da bıtecekdı
velasıl kelam o dıqlomada ıse a yaramadı raat ıse ıremedım ınsaatlar da amelelık yaqtım
4 yıl kadar koylu fırması metro da bılet kestım sonra maası yuklstmedıler dıye cıktım kısa sure 1,5 ay kadar ınsaata gıttım sonra 7 ay kadar bos kaldım koye yakın yere yaslı bakım merkezı acılacakdı orda bekcılık yaqtım 8 aydır
ama ramazan basın da 7 cı kez hastalık tekrar ettı 7cı beyın amelıyatını oldum suan evdeyım yatıyorum ramazan ayından berı
sılahlı guvenlık belgesı almak ıcın ugrasıyordum amelıyat olunca otomatık sılahsıza cevırmısler gecen hafta sonu sınava gırdım
ALLAH cc vermıyor nasıq etmıyor
sevdım sevılmedım
yanı memur olmak ısterdım cevrem de kızlarını memuura veren cok oldu memur olunca tum kaqıar acılıyor sıze
kıymetını bılın kıymetını yarın mum ıle ararsınız
bıraz da ıcımı doktum kusura bakmayın ıyı forumlar - 03-05-2023, 13:24:04Vardiyalı çalışıyor hocaminsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-05-2023, 13:29:48Önce Türkçe yazmayı öğrensenizmoncen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış anlamayın ama memur olamamanızın suçlusu sizsiniz. Çekememezlik edende sizsiniz. Kıskançlığa ve haset etmeye gerek yok. Memurlar bu devleti temsil eden kesimdir laf ettirmeyiz! Geçmiş olsun bu arada.
Ayrıca:
Şu sözünüzü bence oy verdikleri tabana söyleyin. Ne geldiyse başımıza ilim ve bilimden anlamayan, eline kuranı alıp inançları suistimal edenlerden geldi.Alıntı
robotik bir kodlama olabilirmisiniz hahaha
Yanlış anlamayın ama memur olamamanızın suçlusu sizsiniz. Çekememezlik edende sizsiniz. Kıskançlığa ve haset etmeye gerek yok. Memurlar bu devleti temsil eden kesimdir laf ettirmeyiz! Geçmiş olsun bu arada.