bim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üretim yapan varsa ne demek, bu ekonomide enflasyonda sermayesi olan, üretim yapan voleyi vurdu. Olan yine sabit ücretli maaşla geçirenlere oldu. Üretim yapan hammadde arttı diyor günlük çakıyor zammı. Ev, araba, arsa alıyor katlayıp satıyor. Olan vatandaşa oldu.
Tamam haklısın voleyi vurdu herkes. Aynı kafayla devam yazdığımdan bunu çıkarmışsın daha ileri gideyim kur olması gereken yerde değil ihracat yapıp kazanan varsa alnını öperim. Ekonomi bilgisi olmayan bana cevap yazmasın.