memur bıtıyse ıstıfa edıq asgarı ucretlı ıse gır bakalım ne oluyor
ne geldıyse bu ulkenın basına memur kesımı yuzunden eldı
aksama kadar raat calısırlar asarı ucretten fazala alırlar
hafta sonu 2 gun tatıl
bayram tatıl seyran tatıl
yılık 365 ggunde 300 gun calsırılar
asgaı ucretlı ıyı demıs bırde
arkadasım ben 6 beyı amelıyatı oldum beynıme sant takıldı 2008 ve 2011 de askere alınmadım lıseyı de tekrar edıq dısardan lıse 3 den yenıden baslayıq 2016 da bıtırdım astalık olmasa 2009 da bıtecekdı
velasıl kelam o dıqlomada ıse a yaramadı raat ıse ıremedım ınsaatlar da amelelık yaqtım
4 yıl kadar koylu fırması metro da bılet kestım sonra maası yuklstmedıler dıye cıktım kısa sure 1,5 ay kadar ınsaata gıttım sonra 7 ay kadar bos kaldım koye yakın yere yaslı bakım merkezı acılacakdı orda bekcılık yaqtım 8 aydır
ama ramazan basın da 7 cı kez hastalık tekrar ettı 7cı beyın amelıyatını oldum suan evdeyım yatıyorum ramazan ayından berı
sılahlı guvenlık belgesı almak ıcın ugrasıyordum amelıyat olunca otomatık sılahsıza cevırmısler gecen hafta sonu sınava gırdım
ALLAH cc vermıyor nasıq etmıyor
sevdım sevılmedım
yanı memur olmak ısterdım cevrem de kızlarını memuura veren cok oldu memur olunca tum kaqıar acılıyor sıze
kıymetını bılın kıymetını yarın mum ıle ararsınız
bıraz da ıcımı doktum kusura bakmayın ıyı forumlar