bobbege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendimce fikrim; hazine her yıl yüksek faizle borçlanıyor buna seçim ekonomiside eklendi EYT, KKM, borç silme vs. bir denge bozuldu. Şuan üretim yapıp kazanan varsa alnını öpmek lazım. Memurun geçinememesi durumunu çoktan geçtik.
Üretim yapan varsa ne demek, bu ekonomide enflasyonda sermayesi olan, üretim yapan voleyi vurdu. Olan yine sabit ücretli maaşla geçirenlere oldu. Üretim yapan hammadde arttı diyor günlük çakıyor zammı. Ev, araba, arsa alıyor katlayıp satıyor. Olan vatandaşa oldu.