Kendimce fikrim; hazine her yıl yüksek faizle borçlanıyor buna seçim ekonomiside eklendi EYT, KKM, borç silme vs. bir denge bozuldu. Şuan üretim yapıp kazanan varsa alnını öpmek lazım. Memurun geçinememesi durumunu çoktan geçtik.