TurkMet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu enflasyon ortamında üretim yapan, esnaflık yapan para kazanamadıysa gitsin sabit maaşlı çalışan olsun.
Süper fikir hemen iş arkadaşlarıma bunu önereyim. Denizliye işiniz düşerse tekstil bölgesinede afiş olarak dağıtalım yardımcı olursanız.