Muzumsuz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
200 bin olan ev 2 milyon olunca beş kuruş para kazanmış olmuyorsun.
Çünkü o ev 200 bin lirayken yeni daha iyi ev almak istediğinde evi satım üzerine 50 kira koyuyordun 250 bşne ev alıyordun.
Bugün 2 milyon 50 bine daha iyi ev alamazsın.
Aynı şekilde yeni ev almak için üzerine 500 bin koymanız lazım o da 50 kiradan hesaplanırsa kira ayda 10 bin lira olur.
Ekonomi aynı şekilde giderken sadece sizin eviniz sizin bölgenizde artış olursa o zaman ranttan para kazanmış olursunuz.
Evinizin yanına metro durağı yapılır, hastane yapılır o zaman eviniz para kazandırır.
Yoksa o evin fşyatı 10 kat artınca 5 kuruş kazanmıyorsunuz sadece yatırdığınız paranın değerini koruyorsunuz.
kiralar da evin satış tutarı üzerinden belirlenir enflasyon oranında arttırılır.
Hükümet zaten enflasyonu olduğundan düşük gösteriyor.
Ensarcılık oynayıp 8-10 milyon göçmen alıp sokağa salıp ev ve iş bulmakarına ses çıkarmıyor.
Üzerine bir de kiralara %25 zam sınırı getirip özel mülkiyet hakkını ihlal ediyor.
Olaya kiracıların gözünden nşye bakalım kiracıların çoğu bu ekonomik sisteme ve göçmenlerin ülkeyi işgaline oy verirken.
