• 12-01-2023, 19:55:00
    #10
    Paramız pul olmuş. Önceden cepte taşınan para ile araba alınıyorken şimdi nakidi çuvalla götürüp aliyorsunuz. O çuvalda bizde yok hayal yani. Anlamadığım bu paralar kimde var arkadaş bir bizdemi yok bu paralar. Konuya gelirsek serbest piyasa 2m de yazar adam oraya önünü açanlar sağolsun. İnşallah benimde boyle dertlerim olur. 800k param olsun da araca 10m yazsınlar.
  • 12-01-2023, 19:55:39
    #11
    Burası Türkiye artık şaşırmıyoruz.
  • 12-01-2023, 19:55:47
    #12
    Adam gibi bir yönetim ve denetleme olsaydı bunlar olmazdı.
  • 12-01-2023, 19:56:42
    #13
    800 k 6 ay önceki fiyat geldi satıldı bitti şimdi araç yok
    Yeni araç gelirse zaten şuan satış fiyatlarından aşağı olmaz.

    Güzel bir araçtır i20N
  • 12-01-2023, 19:58:02
    #14
    Aynı şey daha önce 100 defa anlatıldı yok arkadaş bu ülkenin insanına ne yedirip ne içiriyorlarda anlamıyor.

    Bak şimdi 0 fiyatını 800 bin ama alabiliyor musun ?
    Bugün almaya kalksan sana 4-6 ay sonraya tarih verecek , o o tarih geldiğindede o tarihdeki zamlı fiyatdan alacaksın üstüne 6 ay beklemiş olacaksın


    2.El fiyatı oraya o rakama ekleniyorsa demek ki bir sebebi var.

    Sen 2.el bilgisayarını 0 'dan pahalıya satabiliyor musun ?
    Yada sen 2.El bir telefonu 0'dan pahalıya satabiliyor musun ?
    Cevap : Satamıyorsun çünkü piyasada 0'ı var niye 2.eline daha çok para versinler değil mi ?

    Demek ki o aracın 0'ına ulaşamıyorsun , beklersende zarar edeceğin için bu satan adamlardan alıyorsun. İşin komik yana ne biliyor musun ? O adamlar o aracı ilanlara koymasalar sen 6 ay bekleyip daha pahalıya alacak olman , adamlar hizmet veriyor yani
  • 12-01-2023, 20:03:26
    #15
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam gibi bir yönetim ve denetleme olsaydı bunlar olmazdı.

    Demek ki istiyor ve alıyor gibi bir durum pek yok hocam. Bayiler çip yalanıyla milleti oyalarken stoklarında bir sürü araç yatıyor. Hep el altından galerici ve al satçılara araçları verip el birliğiyle piyasa yükseltiyorlar. Aksesuar adı altında 50-100 bin lira elden istiyorlar bide yüzsüz yüzsüz.

    Çip krizi var da aylardır ülkeye araba girmeyecek kadar değil. Otoparklar, arsalar sıfır araç kaynıyor.
    DdDııııııjjjj güjjjlllerrr yaapppiiiiyorrr hepziii resiisssii innndirrmekk içinnn çip kirizi bahane araba stoğu şahane reissizii indirmekkk efffsane diyorlar dıjjj güçççlleyy
  • 12-01-2023, 20:06:22
    #16
    🚀 CHATGPT MEVCUT ✅
    Böyle bi' ülkede yaşanan ekonomik sorunda adamın/adamların bunu yapması bence en doğal hakkı. Bunun dışında alışkanlık halinde yapanlar zaten hep vardı ve yapmaya da devam edecekler. İllegal bir şey değil, burası yerine başka yerleri sorgulamaya yönelmelisiniz bana göre.
  • 12-01-2023, 20:08:36
    #17
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı şey daha önce 100 defa anlatıldı yok arkadaş bu ülkenin insanına ne yedirip ne içiriyorlarda anlamıyor.

    Bak şimdi 0 fiyatını 800 bin ama alabiliyor musun ?
    Bugün almaya kalksan sana 4-6 ay sonraya tarih verecek , o o tarih geldiğindede o tarihdeki zamlı fiyatdan alacaksın üstüne 6 ay beklemiş olacaksın


    2.El fiyatı oraya o rakama ekleniyorsa demek ki bir sebebi var.

    Sen 2.el bilgisayarını 0 'dan pahalıya satabiliyor musun ?
    Yada sen 2.El bir telefonu 0'dan pahalıya satabiliyor musun ?
    Cevap : Satamıyorsun çünkü piyasada 0'ı var niye 2.eline daha çok para versinler değil mi ?

    Demek ki o aracın 0'ına ulaşamıyorsun , beklersende zarar edeceğin için bu satan adamlardan alıyorsun. İşin komik yana ne biliyor musun ? O adamlar o aracı ilanlara koymasalar sen 6 ay bekleyip daha pahalıya alacak olman , adamlar hizmet veriyor yani
    İyi ezberlettiler bu millete fırsatçılık kelimesini, esnaf 5 sene öncekiyle aynı esnaf bu adamlar 5 sene önce sanki hayrına ucuz satmışlar da şimdi içlerine şeytan kaçmış ondan pahalı satıyor sanıyorlar. Bu kadar sık ekonomik kriz yaşayan bir millet ekonomi konusunda nasıl bu kadar cahil cühela olabilir hayret verici ya.
  • 12-01-2023, 20:18:52
    #18
    Kasım ayında sıfır araba almaya niyetlendim. Aralık ortasına kadar 2 zam yedim. İstemediğim bir rengi fiyat farkı ödeyerek aldım.

    Fırsatçılardan daha ucuza alacaktım, 45 gün arabasız kalmayacaktım. İstediğim renge biniyor olacaktım.

    Bugün olsa ben yine bazı özel sebeplerden dolayı bayiden almayı tercih ederim. Fakat gelecek zamları da hesap ederek hareket etmek gerek.