Aynı şey daha önce 100 defa anlatıldı yok arkadaş bu ülkenin insanına ne yedirip ne içiriyorlarda anlamıyor.

Bak şimdi 0 fiyatını 800 bin ama alabiliyor musun ?
Bugün almaya kalksan sana 4-6 ay sonraya tarih verecek , o o tarih geldiğindede o tarihdeki zamlı fiyatdan alacaksın üstüne 6 ay beklemiş olacaksın


2.El fiyatı oraya o rakama ekleniyorsa demek ki bir sebebi var.

Sen 2.el bilgisayarını 0 'dan pahalıya satabiliyor musun ?
Yada sen 2.El bir telefonu 0'dan pahalıya satabiliyor musun ?
Cevap : Satamıyorsun çünkü piyasada 0'ı var niye 2.eline daha çok para versinler değil mi ?

Demek ki o aracın 0'ına ulaşamıyorsun , beklersende zarar edeceğin için bu satan adamlardan alıyorsun. İşin komik yana ne biliyor musun ? O adamlar o aracı ilanlara koymasalar sen 6 ay bekleyip daha pahalıya alacak olman , adamlar hizmet veriyor yani