Böyle bi' ülkede yaşanan ekonomik sorunda adamın/adamların bunu yapması bence en doğal hakkı. Bunun dışında alışkanlık halinde yapanlar zaten hep vardı ve yapmaya da devam edecekler. İllegal bir şey değil, burası yerine başka yerleri sorgulamaya yönelmelisiniz bana göre.