kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı şey daha önce 100 defa anlatıldı yok arkadaş bu ülkenin insanına ne yedirip ne içiriyorlarda anlamıyor.

Bak şimdi 0 fiyatını 800 bin ama alabiliyor musun ?
Bugün almaya kalksan sana 4-6 ay sonraya tarih verecek , o o tarih geldiğindede o tarihdeki zamlı fiyatdan alacaksın üstüne 6 ay beklemiş olacaksın


2.El fiyatı oraya o rakama ekleniyorsa demek ki bir sebebi var.

Sen 2.el bilgisayarını 0 'dan pahalıya satabiliyor musun ?
Yada sen 2.El bir telefonu 0'dan pahalıya satabiliyor musun ?
Cevap : Satamıyorsun çünkü piyasada 0'ı var niye 2.eline daha çok para versinler değil mi ?

Demek ki o aracın 0'ına ulaşamıyorsun , beklersende zarar edeceğin için bu satan adamlardan alıyorsun. İşin komik yana ne biliyor musun ? O adamlar o aracı ilanlara koymasalar sen 6 ay bekleyip daha pahalıya alacak olman , adamlar hizmet veriyor yani
İyi ezberlettiler bu millete fırsatçılık kelimesini, esnaf 5 sene öncekiyle aynı esnaf bu adamlar 5 sene önce sanki hayrına ucuz satmışlar da şimdi içlerine şeytan kaçmış ondan pahalı satıyor sanıyorlar. Bu kadar sık ekonomik kriz yaşayan bir millet ekonomi konusunda nasıl bu kadar cahil cühela olabilir hayret verici ya.