Kasım ayında sıfır araba almaya niyetlendim. Aralık ortasına kadar 2 zam yedim. İstemediğim bir rengi fiyat farkı ödeyerek aldım.

Fırsatçılardan daha ucuza alacaktım, 45 gün arabasız kalmayacaktım. İstediğim renge biniyor olacaktım.

Bugün olsa ben yine bazı özel sebeplerden dolayı bayiden almayı tercih ederim. Fakat gelecek zamları da hesap ederek hareket etmek gerek.