Paramız pul olmuş. Önceden cepte taşınan para ile araba alınıyorken şimdi nakidi çuvalla götürüp aliyorsunuz. O çuvalda bizde yok hayal yani. Anlamadığım bu paralar kimde var arkadaş bir bizdemi yok bu paralar. Konuya gelirsek serbest piyasa 2m de yazar adam oraya önünü açanlar sağolsun. İnşallah benimde boyle dertlerim olur. 800k param olsun da araca 10m yazsınlar.