• 13-01-2023, 15:58:38
    #28
    hahahah birileri bana cevap vermeye çalışmış kendi çaplarında. Tüm bunların ana sebebi enflasyon.
    Devlet istese el altından satış yapanları bulabilir ama işine gelmiyor veya uğraşmıyor.
    Arabamda var. Çabalayarak ve çalışarak aldım. Yan yatıp bir şeyler olmasını beklemedim
  • 13-01-2023, 17:47:58
    #29
    Bunu enflasyon ile anlatamazsın. Bu fırsatçılıktan daha ileri bir seviye.
  • 13-01-2023, 20:36:56
    #30
    Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Aracın 0 Fiyatı 800.000-830.000₺ Değişiyor.
    https://www.hyundai.com/tr/tr/arac-s...-fiyat-listesi
    Bayileri arıyorum Türkiye genelinde araç yok.
    Şimdi bakıyorum fiyat farkı 200-400K arası çok fark var neden böyle yapıyoruz kendi içimizde kendimiz bitiriyoruz.
    https://www.hyundai.de/modelle/i20-n/
    Araç Almanya'da zaten 25.660€=521.000₺ Ediyor.

    https://youtu.be/N9v9n93Ebn8
    Bak senin arabalar nereden


    https://twitter.com/aykiricomtr/stat...UhplWMZY22bWzA
  • 13-01-2023, 21:05:18
    #31
    Devletimiz buna izin veriyor, çünkü bunu yapmaya çalışan insanların üst kurumlarda tanıdıkları oluyor, o tanıdık bu tanıdık, eş dost akraba ile ülkenin sistemi yürüyor.
  • 13-01-2023, 21:56:12
    #32
    Hayır değildir. Fırsatçılık diye bir olay yoktur. Bunu ekonomiden anlamayan yaşlılar ağzına sakız olsun diye söylüyorlar.

    Ayrıca ucuz olan yeri görüyor biliyorsanız oradan alırsınız.

    Örn. 1kg çay a firmasında 100tl, b firmasında 20tl. siz a firmasına gidip neden 100e satıyor mu diyeceksiniz? bye gidip 20tlden alacaksınız. burada da sıfırı 500k mı evet ise gidip oradan alacaksın. her şey bu kadar basit.